ПЛАТФОРМА

Архітектура пропонованого рішення

Автоматизація повного життєвого циклу роботи з електронними документами – в базовій функціональності e-Docs.Platform

Сучасна платформа від Microsoft – в основі рішення – запорука надійності, безпеки, інновацій, гнучкості

Огляд базових можливостей.
Функціональність платформи e-Docs.Platform

Використання найсучасніших технологій Microsoft, поєднаних з можливостями платформи e-Docs.Platform – практично необмежені можливості для реалізації будь яких задач управління документообігом.

Адміністрування та безпека
  • Ведення користувачів, інтеграція з Active Directory
  • Аудит дій
  • Гнучка функціональність розподілу прав доступу до документів та функцій системи
  • Керування доступом до контенту як на основі ролей так і рівнів конфіденційності
Налагодження та програмування
  • Консоль налаштування загальних параметрів системи та довідників
  • Конструктор бізнес-процесів
  • Редактор карток
  • Налаштування реєстрів та фільт
  • Конструктор шаблонів документів
Засоби інтеграції
  • Уніфіковані інтерфейси інтеграції з ERP системами
  • Автоматична синхронізація даних модулів «Користувачі», «Оргструктура», «Штатний розклад», «Контрагенти»
Аналітика та звітність
  • Підготовка звітів із використаням спеціалізованих інструментів від Microsoft
  • Можливість гнучкого аналізу даних переглядачем OLAP кубів таким як MS Excel Pivot Table

Призначення та конкурентні переваги. Створення документів.

e-Docs.Platform – це сучасна програмна платформа для створення простих та зручних у використанні рішень по управлінню документообігом та бізнес-процесами.

Орієнтація на інтерфейси повсякденного використання

Все, що треба – на одному екрані (документ, маршрут, обговорення)

Робочий простір такий, який потрібний саме вам (гнучке налаштування)

«Чистота» робочого простору – документ у центрі уваги

Інтерфейс адаптований для роботи на будь-якому пристрої

Зручність та простота, що подобаються користувачам

Користуватись системою не складніше ніж засобами електронної пошти або соціальними мережами

Гнучкість варіантів розгортання та сплати

Обирайте найбільш оптимальний для Вас варіант (в хмарі або на власних серверах), оптимізуйте сукупну вартість володіння завдяки гнучкому ціноутворенню.

Потужність сучасної платформи

Міць технологій Microsoft, розширених гнучкими та функціональними засобами адаптації та налагодження.

Електронний документообіг «з коробки»

Готові прикладні рішення для швидкого старту.

Огляд базових можливостей. Створення документів

Ми зробили все необхідне, щоб створення документів займало мінімум часу, не потребувало переходу до сторонніх додатків та формувало єдину корпоративну культуру оформлення документів

Атрибути документів

Можливість ведення будь-якого складу атрибутів для певного типу документа, автозаповнення атрибутів засобами інтеграції з іншими системами, з довідників.

Редагування вмісту документа

Можливість одночасного колективного редагування вмісту документа он-лайн засобами без необхідності використання інших офісних додатків, ведення версій, аудит дій, сканування «одним кліком»

Колективна взаємодія

Обговорення документа в процесі опрацювання безпосередньо в системі – вся історія накопичується в одному місці, а не в поштових скриньках e-mail

Вміст документів

Підготовка документів на основі заздалегідь підготовлених шаблонів, автозаповнення вмісту документа, збереження вмісту будь-якого типу (DOCX, XLSX, TIFF, PDF, …)

Огляд базових можливостей. Маршрути опрацювання / автоматизація бізнес-процесів.

Погодження, візування, підписання документів за довільним маршрутом будь-якого рівня складності – в унікальному інструменті автоматизації бізнес-процесів

Огляд базових можливостей. Функціональність платформи e-Docs.Platform

Зведена інформація про стан опрацювання документів та завдань

«Миттєвий» пошук з можливістю деталізації, повнотекстовий пошук

Google-подібний пошук, пошук за певним складом атрибутів з можливістю збереження шаблонів пошуку, повнотекстовий пошук засобами SharePoint

Зручна організація робочого місця

Створюйте робоче середовище, зручне саме для Вас – відповідно до функціональних задач та прав доступу.

Завантажити примірник (копію) програмного забезпечення СЕД e-Docs.Platform [доступно для клієнтів]