ДОКУМЕНТООБІГ ЗАКУПІВЕЛЬ

ДОКУМЕНТООБІГ ЗАКУПІВЕЛЬ

E-Docs все необхідне для Вашого бізнесу

ПРОСТО

Доступність та зручність у використанні

НАДІЙНО

Потужність сучасної платформи

БЕЗПЕЧНО

Інноваційні хмарні рішення

Зручний простір для ваших можливостей!

Забезпечення документообігу тендерної закупівлі від ініціації потреби на закупівлю до укладання договору

1
Створення заявки на закупівлю:
  • типова форма (товари)
  • будівельні розрахунки
  • розцінки
2
Погодження заявки

Проходження картки заявки на закупівлю згідно маршруту, що включає в себе короткий опис загальних даних про закупівлю та детальну специфікацію

3
Погодження переможця

Ознайомлення учасника закупівлі з протоколом підведення підсумків торгів та погодження або відхилення кандидата

4
Укладення договору

Реєстрація договору співробітником юридичного відділу, друк та підпис документа. Автоматична передача в SAP за допомогою модуля SAP Viewer.

Унікальне рішення саме для вас

Ми зробили все необхідне, щоб створення документів займало мінімум часу, не потребувало переходу до сторонніх додатків та формувало єдину корпоративну культуру.

ЗАМОВИТИ РІШЕННЯ

Оберіть свій варіант впровадження

 

Впровадження «під ключ»

Тривалість проекту від 2 до 6 місяців

Впровадження силами Замовника

Тривалість стартової фази 2-3 тижня

Наші партнери

Залишились питання?

Поцікавтесь у проектного менеджера,
що потрібно вашому бізнесу

Ярослав Степура

067 524 87 75 y.stepura@e-docs.ua