КАДРОВИЙ ДОКУМЕНТООБІГ

КАДРОВИЙ ДОКУМЕНТООБІГ

E-Docs все необхідне для Вашого бізнесу

ПРОСТО

Доступність та зручність у використанні

НАДІЙНО

Потужність сучасної платформи

БЕЗПЕЧНО

Інноваційні хмарні рішення

Зручний простір для ваших можливостей!

1
Структура підприємства та штатний розклад

Зручне представлення ієрархічної структури підприємства, повна історія змін та їх перегляд, синхронізація даних оргструктури

2
Публікація нормативних документів

Інструменти узгодження та публікація колективного договору, доступність необхідної інформації для новачків організації

3
Особисті справи співробітників

Класифікація та зберігання справ співробітників в єдиному каталозі, з розподіленням по доступу за функціональними обов’язками

4
Робочий час та трудова дисципліна

Ведення календаря робочого часу організації, чіткість термінів виконання завдань, нагадування та система мотивації

5
Готові процеси кадрового документообігу

Автоматизація всіх процесів кадрового документообігу організації

Унікальне рішення саме для вас

Ми зробили все необхідне, щоб створення документів займало мінімум часу, не потребувало переходу до сторонніх додатків та формувало єдину корпоративну культуру.

ЗАМОВИТИ РІШЕННЯ

Оберіть свій варіант впровадження

 

Впровадження «під ключ»

Тривалість проекту від 2 до 6 місяців

Впровадження силами Замовника

Тривалість стартової фази 2-3 тижня

Наші партнери

Залишились питання?

Поцікавтесь у проектного менеджера,
що потрібно вашому бізнесу

Ярослав Степура

067 524 87 75 y.stepura@e-docs.ua