ДІЛОВОДСТВО

ДІЛОВОДСТВО

E-Docs все необхідне для Вашого бізнесу

ПРОСТО

Доступність та зручність у використанні

НАДІЙНО

Потужність сучасної платформи

БЕЗПЕЧНО

Інноваційні хмарні рішення

Зручний простір для ваших можливостей!

Прикладне рішення «Діловодство» входить до складу e-Docs та автоматизує повний цикл опрацювання вхідних, вихідних та внутрішніх документів, забезпечує можливість автоматизованого контролю виконавчої дисципліни

1
Конструктор бізнес-процесів

Наскрізні процеси опрацювання вхідних, вихідних та внутрішніх документів легко налаштувати із використанням таких етапів як Попередній розгляд, Реєстрація, Розгляд, Виконання, Рецензування, Погодження та підпис, Затвердження, Ознайомлення та інші

2
Український ЕЦП

Можливість використання ЕЦП з посиленим сертифікатом від будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів. Електронні документи є абсолютно легітимними та повністю відповідають вимогам українського законодавства в області електронного документообігу

3
Журнали реєстрації

Передбачене як власноручне так і повністю автоматизоване присвоєння документам реєстраційного номеру згідно заданої маски та правил реєстрації в журналі. Підтримується можливість бронювання номерів, ведення як централізованих так і розподілених журналів реєстрації документів

4
Штрих-кодування

Використання технології нанесення штрих-кодових відміток дозволяє прискорити пошук інформації про паперовий документ в системі та однозначно співставити будь-яку роздруковану сторінку електронного документу з її оригіналом в системі

5
Шаблони документів

Автоматичне формування документів із використанням централізованих довідників та єдиних шаблонів дозволить оформляти вихідні та внутрішні документи в єдиному корпоративному стандарті

6
Деталізований пошук

Система надає інструменти універсального Google-подібного пошуку, пошуку за певним складом атрибутів з можливістю збереження шаблонів пошуку, повнотекстового пошуку вбудованими засобами SharePoint або OpenText

7
Пов’язані документи

При перегляді документу, вся історія листування та логічно пов’язані з ним документи представлені на єдиному екрані у хронологічному порядку

Унікальне рішення саме для вас

Ми зробили все необхідне, щоб створення документів займало мінімум часу, не потребувало переходу до сторонніх додатків та формувало єдину корпоративну культуру.

ЗАМОВИТИ РІШЕННЯ

Оберіть свій варіант впровадження

 

Впровадження «під ключ»

Тривалість проекту від 2 до 6 місяців

Впровадження силами Замовника

Тривалість стартової фази 2-3 тижня

Наші партнери

Залишились питання?

Поцікавтесь у проектного менеджера,
що потрібно вашому бізнесу

Ярослав Степура

067 524 87 75 y.stepura@e-docs.ua